הוט
📺✈📝
אז נכון, אנחנו גרים באריזונה ומדברים פה אנגלית וגם חם פה - וחם באנגלית זה הוט - אבל לא על זה נדבר כאן היום...
כשגרנו בתל אביב היינו מנויים של הוט - כלומר הייתה לנו טלוויזיה של הוט וגם תשתית אינטרנט של הוט והיינו מרוצים וטובי לבב. נורא נהננו לשלם להוט כל חודש, ובסוף לראות משחקי-הכס ו- Breaking Bad במחשב...
מדי פעם, כשהייתה איזו סופה, או בגלל גורם לא נודע אחר, השידורים היו מפסיקים - חנן היה ישר רץ ומתקשר להוט, להתלונן, ולקבל כפיצוי את חבילת שידורי הספורט בחינם לחודש (או לפעמים אפילו ליותר אם הייתה איזו נציגה חמודה). לפעמים נראה לי שהוא חי בשביל הרגעים האלה - רודף צדק הוא חנן שלנו.
לפני שעזבנו את הארץ הכנתי צ'ק ליסט ובו כל הדברים שצריך לעשות לפני שעוזבים את הארץ - וחנן היה אחראי לנתק אותנו מהוט. כשמתנתקים מהוט - ואומרים שעוזבים את הארץ - זה יחסית פשוט. וכך התנקנו לנו.
לפני כמה חודשים, שמתי לב שיורדים לנו עדיין חיובים בכרטיס האשראי הישראלי. מוזר, חשבתי... התחלנו לחקור את הנושא וגילינו שהוט (והאמת שגם נטוויז'ן) עדיין מחייבים אותנו, למרות שהתנתקנו. מוזר, נכון?
אכן - מוזר מאד.
אז חנן התקשר אליהם - וכאן אני חייבת להרחיב -
להתקשר לארץ לנותני שירות שעובדים בין 8:30 - 17:00 בדר"כ, זו משימה לא פשוטה... 8:30 בבוקר זה 22:30 כאן באריזונה - וזו שעה כבר קצת עייפה במחוזותינו חסרי השינה. 17:00 זה 7:00 וגם זו שעה קצת בעייתית.. בדר"כ אנחנו בוחרים להתקשר בלילה, ואז כשהשיחות מתארכות זה מעצבן ומעייף מאד, עוד יותר מבדרך כלל...
בכל מקרה - אחרי שחנן הסביר את הבעיה ל-7 נציגים ו-3 מנהלים ב-5 שיחות לפחות, אחרי שבחנו את הסוגיה מכל הכיוונים, ואחרי שניסו לנפנף אותנו (אינספור פעמים) עם תירוצים כמו "אתה לא ניתקת את החשבון השני שלך" (איזה חשבון שני??? דירת שניים וחצי חדרים ושני חשבונות?? זה נשמע לך הגיוני??), "אנחנו צריכים להקשיב להקלטה של שיחת ההתנתקות וצריך להוציא את זה מהארכיון וזה ייקח זמן.. נחזור אליך" (אממ.. באמת???), "אז אולי תסביר לי אדוני, מה הבעיה?" (שאתם גונבים לנו כסף, אולי?) החליטו שהצדק עימנו ושיזכו אותנו תוך 40 ימי עבודה.
יש! הרגשנו שניצחנו את המערכת ואת גלגלי הבירוקרטיה!
אבל.. לבינתיים עברו כבר כמעט 50 ימים והחזר עדיין לא ראינו...
נציגי הוט יקרים!! עדיין לא שכחנו שאתם חייבים לנו כסף!
אנחנו ממתינים בסבלנות (כי נאמר לנו שב"סכומים כאלה" זה עשוי לקחת יותר זמן...).
נראה לי שאם אנחנו היינו "שוכחים" לשלם להוט, הם לא היו מחכים יפה ובסבלנות כמונו...
בברכת "אפשר לעזוב את הארץ, אבל אי אפשר להתנתק מהוט..."
רותי
אז נכון, אנחנו גרים באריזונה ומדברים פה אנגלית וגם חם פה - וחם באנגלית זה הוט - אבל לא על זה נדבר כאן היום...
כשגרנו בתל אביב היינו מנויים של הוט - כלומר הייתה לנו טלוויזיה של הוט וגם תשתית אינטרנט של הוט והיינו מרוצים וטובי לבב. נורא נהננו לשלם להוט כל חודש, ובסוף לראות משחקי-הכס ו- Breaking Bad במחשב...
מדי פעם, כשהייתה איזו סופה, או בגלל גורם לא נודע אחר, השידורים היו מפסיקים - חנן היה ישר רץ ומתקשר להוט, להתלונן, ולקבל כפיצוי את חבילת שידורי הספורט בחינם לחודש (או לפעמים אפילו ליותר אם הייתה איזו נציגה חמודה). לפעמים נראה לי שהוא חי בשביל הרגעים האלה - רודף צדק הוא חנן שלנו.
לפני שעזבנו את הארץ הכנתי צ'ק ליסט ובו כל הדברים שצריך לעשות לפני שעוזבים את הארץ - וחנן היה אחראי לנתק אותנו מהוט. כשמתנתקים מהוט - ואומרים שעוזבים את הארץ - זה יחסית פשוט. וכך התנקנו לנו.
לפני כמה חודשים, שמתי לב שיורדים לנו עדיין חיובים בכרטיס האשראי הישראלי. מוזר, חשבתי... התחלנו לחקור את הנושא וגילינו שהוט (והאמת שגם נטוויז'ן) עדיין מחייבים אותנו, למרות שהתנתקנו. מוזר, נכון?
אכן - מוזר מאד.
אז חנן התקשר אליהם - וכאן אני חייבת להרחיב -
להתקשר לארץ לנותני שירות שעובדים בין 8:30 - 17:00 בדר"כ, זו משימה לא פשוטה... 8:30 בבוקר זה 22:30 כאן באריזונה - וזו שעה כבר קצת עייפה במחוזותינו חסרי השינה. 17:00 זה 7:00 וגם זו שעה קצת בעייתית.. בדר"כ אנחנו בוחרים להתקשר בלילה, ואז כשהשיחות מתארכות זה מעצבן ומעייף מאד, עוד יותר מבדרך כלל...
בכל מקרה - אחרי שחנן הסביר את הבעיה ל-7 נציגים ו-3 מנהלים ב-5 שיחות לפחות, אחרי שבחנו את הסוגיה מכל הכיוונים, ואחרי שניסו לנפנף אותנו (אינספור פעמים) עם תירוצים כמו "אתה לא ניתקת את החשבון השני שלך" (איזה חשבון שני??? דירת שניים וחצי חדרים ושני חשבונות?? זה נשמע לך הגיוני??), "אנחנו צריכים להקשיב להקלטה של שיחת ההתנתקות וצריך להוציא את זה מהארכיון וזה ייקח זמן.. נחזור אליך" (אממ.. באמת???), "אז אולי תסביר לי אדוני, מה הבעיה?" (שאתם גונבים לנו כסף, אולי?) החליטו שהצדק עימנו ושיזכו אותנו תוך 40 ימי עבודה.
יש! הרגשנו שניצחנו את המערכת ואת גלגלי הבירוקרטיה!
אבל.. לבינתיים עברו כבר כמעט 50 ימים והחזר עדיין לא ראינו...
נציגי הוט יקרים!! עדיין לא שכחנו שאתם חייבים לנו כסף!
אנחנו ממתינים בסבלנות (כי נאמר לנו שב"סכומים כאלה" זה עשוי לקחת יותר זמן...).
נראה לי שאם אנחנו היינו "שוכחים" לשלם להוט, הם לא היו מחכים יפה ובסבלנות כמונו...
בברכת "אפשר לעזוב את הארץ, אבל אי אפשר להתנתק מהוט..."
רותי
עלוקות
השבמחקמזעזעים
השבמחק